Het is altijd mogelijk om verbeteringen te realiseren.

In het logo staat Go See, Ask Why en Show respect. Deze termen vertegenwoordigen de aanpak om problemen op te lossen.

  • Go see: zelf gaan kijken om te zien en beleven wat er aan de hand is
  • Ask why: vragen stellen aan tot de kern te komen
  • Show respect: netjes omgaan met mensen, ongeacht hun positie in de organisatie.

De passie om het elke dag weer iets beter te doen, is de reden om je bed uit te komen. Daarom houdt Supply Chain Insight zich altijd aan zijn kernwaarden:

core-value

Betrouwbaar: afspraak = afspraak, zowel op proces als op resultaat.

Eerlijk: Onderbouwde input en geen ‘gewenste antwoorden’  vanwege eigen belang

Team: Resultaten en veranderingen bereik je samen met anderen

Empathie: Behandel mensen zoals je zelf behandeld wilt worden, hard op de inhoud, zacht op de relatie

Resultaat: Geen uurtje-factuurtje, maar commitment bij het behalen van afgesproken doelen.

 

 

 

Betrouwbaar | Eerlijk | Team | Empathie | Resultaat